You know i can't smile without you, can't smile without you!

Finally home=) Äntligen hemma bland färgdiglagad mat, tvättade kläder och bara ha dom man gillar runt i kring sig. Helt sjukt att man kan sakna gve så mkt och ändå finns de inte så mkt att göra här! Har iaf haft en bra dag på stan med sissi idag blev fika på vetehatten med massa prat, sen en riktigt shoppingtur är faktiskt förvånad över hur mkt vi handlade egentligen eller rättaresagt hur mkt sissi handlade;) For iaf till Martin blev inget långvarigt besök, krogen var viktigare så nu tänker jag sitta i mitt lilla hörn och sura. Tompa kom iaf och hämtade mig for förbi olle och träffade massa folk men blev inte så långvariga där heller, for vidare med tommy på OK sen hem till han och käkade lite mackor och oboy var inte helt fel de ska jag säga, sen ut och snurrade lite men var dött så for förbi Pålle en sväng så med andra ord har det varit fullrulle idag. Imorn hade jag och sissi tänkt hitta oss en klänning men mer vet jag faktiskt inte vad som händer?

När man säger att man hatar någon så betyder det ganska mkt för hat är ett ganska starkt och stort ord som man kanske inte använder allt för ofta men helt ärligt så känner jag verkligen hatet inom mig. Känner hur svart det känns inuti kroppen ibland, hur allt bara vill komma ut. Och snart kommer de och det vet jag för nu är jag less på att låssas le när jag egentligen bara vill explodera av allt jag tkr och tänker.

Förövrigt känner jag mig ganska glad=) Hade gärna skippat magondan men den försvinner nog den med snart för jag orkar inte med den heller nå mera nu känner jag. Blir utgång på freda iaf tror det kommer bli skit kulit sen kanske Jokkmokk på lörda men det återstår att se ifall det blir av eller inte?

Nu äre sängen som gäller börjar känna mig ganska trött :O Gääsp
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0