080116

Blev förlängt besök här hemma en hel vecka till å med. Skulle ha åkt tillbaks förra Torsdan men de blev inte fick sån ångest som alla andra gånger men de är bara att bita ihop så hädanefter så ska jag boka biljetter tillbaks dit redan när jag kommer hem så jag inte kan ångra mig eller börja tjaffsa då är det bara att åka. Fast nu känns de ändå som att jag ser det här med Göteborg från en helt annan synvinkel fast de är väl säkert bara så ett tag innan all ångest kommer igen. Är iaf inte så mkt kvar av den här terminen tack och lov är där typ tre veckor nu, sen hemma ca fyra, tillbaks två och en halv vecka, hemma ca 2, tillbaks 3 sen är de sommarlov för min del gud så skönt längtar verkligen:) 

Har iaf hunnit vara på stan med Sissi idag och kikat lite och fikat på vetehatten. Haha satt där och fikade då sissi börjar peta sig i munnen helt plöttsligt då de visade sig att hon hade svalt tungkulan haha gud så jag skrattade de såg så komiskt ut ni skulle ha sett hennes min när hon satt där och harklade och trodde den skulle komma upp igen?;) Gud så jag gillar och älskar den bruden va skulle jag ta mig till utan henne?<3
 
Nä måste gå och fixa resten inför avresan tillbaks till Göteborg imorn och lite annat småjoks så jag kan ta de lugnt imorn och resten av kvällen utan att behöva känna mig stressad vilket är de värsta som finns.
The next update blir när jag är back in gothenburg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0