080118

Då var jag tillbaks i Göteborg igen då, känns hyffsat okej men ändå lite surt. Blev mkt resande för min del igår for med flyger från gve 16.05, var framme i sthlm typ 18 satt där till 20 då flyget gick till gbg sen vänta på flygbussen i landvetter typ en halvtimme sen yttligare en halvtimme in till centralen. Satt på Burger King med Philippa och käkade och bara tog de lugnt kände mig ganska trött. For hem och kollade ett avnsnitt av Greys och ett avsnitt av Dh sen somna jag direkt efter de.

Sov till ett idag, duschade, for på stan och handlade och kikade runt lite men hittade inte ngt speciellt. Jag som hade längtat efter att kolla kläder å lite sånt och resultatet blev zero vilket var rätt tråkigt:/
Får se vad de blir ikväll om de blir en kväll hemma framför tvn med en fet godispåse eller om jag drar till Partille på fest med pauline, jessica, emma och kanske siri de återstår att se på vilket humör jag känner mig!?

Ska kila och fixa mig lite mat nu sen bara ta de lugnt är fortfarande lite trött men vi ses snart är hemma igen om typ 2,5 vecka:) Gillar dig enormt det vet du;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0