080119

Sitter och försöker göra klart en uppgift vi har om Medeltiden men de är inte det lättaste ska jag säga så jag tar en paus ett tag tror jag har ändå lyckats komma halvvägs. Blir att plugga ganska mkt idag måste skriva klart de där sen måste jag göra en till uppgift i försäljning och service plus att jag måste skriva en träningsuppsatts i svenskan:/ Kommer nog inte orka göra klart allting idag känner mig alldeles för slö för de:P
 
Helt sjukt vad de blåser här har vaknat flera gånger i natt och trott att fönstrerna ska gå sönder för att de blåser så mycket så har haft lite svårt att somna om inatt när jag väl vaknade av att de lät så mkt:/
Snart har de yttligare gått en dag vilket betyder att de är ett steg närmare hemfärden:)

Måste fortsätta med uppgifterna nu så jag kanske kan koppla av framåt kvällen och ändå känna mig nöjd!

Saknar Dig/Er=) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0