6 veckor hemma har redan gått:/

Nyåret blev kanon precis som jag hade trott hade jätte kul=) Men då försvann mina nycklar också så fick lite panik om vart dom hade tagit vägen men då kom dom till rätta dagen efter så de var ju tur de.

Inte hänt så mkt nu på senaste  var ute och körde skoter med martin, anna ,emil och daniel i lördagas körde upp på dundret och lite överallt var kul med dagen efter var inte trevlig hade fruktansvärt ont i ryggen efter allt guppande men de är väl smällarna man får ta;) Igår var jag hos Marre i några timmar, satt och surrade för de mesta allti lika kul och allti ngt nytt att prata om så de var trevligt=)

Bestämde mig i morse för att jag skulle stiga upp elva men så blev de inte kom mig inte upp ur sängen förren kvart i tolv och då fick jag verkligen kämpa mig upp för att jag var så trött somnade först efter fyra igår. Gick iaf och spolade upp vatten i badkaret och legade där i en timme helt otroligt brukar inte ha tålamod mer än 15 minuter så det var riktigt skönt plus att jag kände mig piggare efteråt!

Göteborg på Torsdag också blääää:/ Vill inte tillbaks dit usch, men försöker tänka positivt att det bara är typ tre veckor och sen är jag hemma igen i tre och en halv vecka så hoppas verkligen att dom här veckorna går fort så jag får komma hem någongång. Helt sjukt att jag har varit hemma i typ 6 veckor nu känns som att de bara är typ 2 elr ngt tiden har gått så himla fort, vart försvinner tiden egentligen?
 
Måste gå och ta på mig jackan och skorna nu för snart tutar tommy och jonne utanför och väntar på att jag ska komma men vi ses hare så bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0