Blåöga:P

Som vanligt när jag kommer tillbaks till Göteborg så har jag otur:/ Höll på att möblera i mitt rum lite grann åsså vet jag inte riktigt vad jag skulle göra men jag böjde iaf mig ner och då slog jag ögat i stolen haha så nu har jag ett litet blåöga vilket inte är speciellt charmigt elr snyggt:P Va kommer här näst då tkr jag har lyckats med de mesta nu?;) Det här är verkligen min specialite man kan säga att det är Emelie i ett nötskal. Ska sluta nu, från och med idag att ha en massa otur hela tiden och börja få lite mer tur istället! Får se, hur länge det håller?


Kommentarer
Postat av: sissi

nå lillan :D inte får du gå o slå ögat i stolen bara för att du saknar mig ;)

2008-01-21 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0