En vecka kvar!

Sista veckan iskolan nu innan jag åker hem och veckan började faktiskt rätt bra. Hade sovmorron till 2 sen slutade vi 5 så en 3 timmars lektion var allt vi hade idag för att försäljning och service var inställd. Var kul på hanverken idag också tror det var för att de gick så bra;) Gick till bussen iaf åsså när jag satt där och lyssnade lite musik så tänkte jag nä nu fasen måste jag ta tag i mitt liv och inte bara säga att jag ska göra massa saker utan göra dom också:D haha. Så direkt när jag kom hem tog jag på mig träningskläder och for ut och sprang var ute i 20min kände mig ganska hurtig måste jag säga fast då är ju frågan nu hur många ggr till en sån sak kommer att hända? Ska verkligen försöka skärpa mig nu och börja fara ut och springa med jämna mellanrum.

Idag blir de att plugga lite fick veta att vi hade yttligare ett prov fast det var bara repetering från tidigare prov så de ska nog gå bra tror jag. Så har kristendomprovet och hantverksprovet att göra bort nu.

Ska kila och börja med lite mat hade jag tänkt börjar känna att magen kurrar lite nu:P Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Stina

hör av dig när du kommer hem! :)

2008-01-29 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0