it's the ultimate feeling

På sönda kommer min kära mamma måste erkänna att jag längtar ska bli kul att se henne igen även om det bara är typ en vecka sen jag såg henne sist men iaf plus att de är ca en vecka kvar här sen kommer jag hem igen ska bli så skönt=) Fast först har jag ett prov i kristendomen och ett klipp prov som ska göras bort sen är det bara att åka hem hoppas verkligen jag fixar båda bitarna annars blir de lite pinsamt;) Måste komma ihåg och lämna in alla mina inlämningsuppgifter på månda också så jag inte glömmer bort dom!

Snart sova tror jag känner mig jätte trött kunde inte sova inatt för att de blåste/blåser så mkt är som att hela taket ska lyfta och blåsa iväg och alla fönster flyga in och krossas. Är bara hoppas att de inte blir så;) höhö

Nu har sissi, jullan och handbolls co åkt iväg till Ume för att lira några matcher hoppas de går bra för er där tjejer ska hålla tummen så gått jag kan. Good luck=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0