Kap;)

Kan börja med att berätta att jag höll på att försova mig imorse. Började 11.10 och skulle stiga upp 9 så jag skulle hinna duscha å lite annat men vaknade istället kvart i tio vilket innebar att jag hade typ lite mer än en halv timme på mig att fixa klart allt. Blev en snabb dusch och en jäktig morgon men jag kom i tid tror till å med att jag kom 15 minuter före svenskan skulle börja:P Var på svenskan som var en timme sen slutade jag, for och åt med mickan och erika på mc donalds sen gick jag runt och strosa medans jag väntade på att mickan skulle sluta for till henne sen och bara chillade framför tvn i princip men det var lika bra det. Fick mig en ny fundation och ett par nya svarta stövlar till mig och sissi för hundra spänn styck snacka om kap=) Så fick två par stövlar för två hundra kronor så det var inte helt fel de. Hann iaf inte så mkt mera innan jag skulle träffa mickan så får bli stan imorn också och uträtta dom sista ärenderna!  



                                 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha nej jag kunde inte hålla mig ;) Men nu har du tur som inte är här uppe, skabb är inte att leka med :P

2008-01-25 @ 17:50:03
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0