Rainy days

Som vanligt är de dåligt väder. Är så tråkigt när de är grått och mulet varendaste dag man blir så deppig då:/ Kommer väl fortsätta vara regnigt och tråkigt ändå tills våren och sommaren börjar komma. Första dagen jag varit i skolan på två månader nu kändes ändå bra och komma tillbaks till kompisarna där men ändå tråkigt/jobbigt pga alla konflikter och alla diskutioner i klassen. Om klassen bara kunde växa upp några snäpp någon gång och börjar uppföra sig och visa att dom faktiskt går i 2an och inte på dagis, då hade allt varit så mkt mkt lättare. Höll på att bli tokig blev massa tjaffs igen idag på engelskan om att vissa härmar lärarna och bara stör osv men kom vi någon vart? Nix!Fick även veta att vi mest troligt kommer att åka till London i oktober också, ser verkligen framemot att åka dit och kolla på massa modevisningar, shoppa och allt annat roligt som kan tänkas finnas där;)

Ska och bada med skolan imorn sen måste jag och kolla ett par nya stövlar är verkligen i behov av det plus lite andra småärenden som måste uträttas.

Hm ikväll blir de nog att bara ta de lugnt som alla andra dagar. Känner att jag hade velat fara ut och springa men jag vet inte om jag vågar när de är så mörkt ute:/ Så blir nog bara att sitta hemma och glo tv eller ngt sånt känner mig ändå så trött gick och la mig elva igår så jag skulle vara pigg idag men kunde inte somna. Har vänt på dygnet så mkt så somnade först efter två så jag var ganska trött i morse blev nästan kvar hemma i sängen men jag slet mig upp efter många snosningar och då snackar vi inte om 1 eller 2 utan 101-102st.=)

Måste även påpeka att Tommy fått körkort idag också, Grattis lillen=)

Ska gå och lägga mig i sängen nu och jäsa och kolla lite tv fick lite matkoma:) See yah
Miss you guys at home<3

Taget igår från min balkong utanför mig i Gbg!
image16


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad tråkigt med dåligt väder, vi hade då sol idag! För första gången sedan före jul visserligen ;)

2008-01-23 @ 20:42:32
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0