Singing Bee

Så hurtig och pigg jag har varit sen jag kommit hit. Har kört mjukisstilen nu i några dagar men de måste de blir ändring på nu man kan ju inte vara lodis varenda dag även fast de är hur skönt som helst. Har skrivit klart några arbeten idag så nu är jag snart klar med alla inlämningar:) Vet inte hur jag ska orka mig upp till skolan imorn helt ärligt? ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar vara vaken hela dagen imorn också, slutar först fem:/ 
Nä nu är Singing Bee som gäller är så kul att se när folk som inte kan sjunga sjunger sen bröllopsfixaren och sen sova så de kanske finns en liten chans att jag är lite pigg imorn!
Home about 2 weeks:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0