Stukat finger haha;)

Som vanligt när jag precis har sagt att jag ska sluta ha otur va händer inte då? Hade bad med skolan idag, började simma bakom en tjej sen saktar hon ner mitt i allt och sparkar mig i fingret höll på att dö fyfasen va ont jag fick. Hon bara oj ursäkta å jag ingen fara fast jag hade lust att döda henne så nu är mitt finger helt blått tror jag har stukat de plus att de är pekfingret så ser inte ut att bli ngn klipplektion för mig imorn:/ Otur, otur och återigen otur snart slutar de väl med att jag ligger på lasarettet. Nä ska inte vara så negativ för då ligger jag säkert där snart så peppar peppar!

For ut och åkte lite med Emma efteråt med hon, pauline, jessica och siri de är så att hon nämligen har fått körkort idag så de var inte helt fel de är glad för hennes skull för jag kan då säga att jag nog aldrig hade fixat att köra bil här i Göteborg sånna idioter som de finns här plus alla filbyten åde. Så du fixade det bra Emma=)

Efter det for jag och Siri till hennes mammas attelje och hade roligt:) Provade massa peruker, sminkade oss och tog massa frääsiga bilder som kommer upp på pix sen fast kanske inte allt men några stycken iaf. Var där i ngn timme sen for vi ut på stan och kollade efter lite skor åså men bestämde mig för att åka tillbaks imorn för att dom inte hade hunnit packa upp alla nya skor som kommit idag. Blev med andra ord inte så mkt shoppande för min del idag köpte bara en scarf för 39kr, vilket kap så känner mig ändå rätt nöjd=) Men imorn blir det att gå och inhandla resten som jag hade tänkt och kanske köpa en present till Julle som blir 18 om bara 22dagar;) wiie

Ska gå och vila mitt finger nu och tycka synd om mig själv:D 

Jag och Siri idag=)
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0