Trötter

Gick upp en sväng vid halv sju imorse när mamma skulle åka sen så gick jag och la mig igen och sov 20 minuter till och de gjorde inte saken bättre för saken är den att när jag sen skulle stiga upp så var ju ännu tröttare än jag var tidigare. Så lega och snosade tills det var kvar ungefär 10 minuter innan bussen skulle gå så fick ta på mig mina kläder snabbt, ta alla saker jag skulle ha med till skolan och sen gå till bussen. Och som dom flesta andra dagar så regnade och blåste de höll på att frysa ihjäl och sen när jag sätter mig på bussen är den svin kall snacka om att börja dagen dåligt. Kom till skolan hade hanverk i 4 timmar kände mig jätte trött och sur men de gick bra iaf=) Fick veta att dom som inte gjort judendomprovet eller fått IG på de måste göra de idag för annars fick man inte göra gesällen fick panik hade inte fått veta vad jag fick på de provet och hade jag kuggat så är de kört eftersom att jag inte pluggat på de igen. Gick till min lärare och han sa att jag var godkänt snacka om att en tung sten lyftes från hjärtat så var det de som höll uppe mitt humör idag tack och lov:)

Ingen skola imorn gud så skönt ska sova, sova och bara sova. Sen är det freda och helg ska verkligen bli skönt med helg är länge sen jag har länktat så här mkt efter helg och jag vet inte vad de beror på om det är de att jag bara är allmänt skol less eller vad det är?

Har även blivit nyttig nu;) Har börjat träna plus att när jag känner mig godissugen så äter jag lite mörkchoklad i första hand och det behöver man inte äta så mkt av. Haha vet inte hur länge de kommer att gälla? Till imorgon kanske? Nä ska inte sluta äta vanligt godis å sånt det är alldeles för gott för att bara ligga där på hyllorna i affären utan att bli rörda men har minskat på det lite grann så hoppas jag fortsätter att hålla mig till det:D
Nog snackat om det nu, ska hoppa i duschen och sen fara ut på stan en sväng hade jag tänkt!

Tjingeling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0