Piteå

Slutade tio idag så kom hem en stund senare efter allt fixande och donande.
Är ledig ända till onsda då slitet börjar igen fast bara två dagar sen måndagen
därpå sticker vi, jag och sofflan till cypern och blir där två hela veckor=)
Blir piteå imorn så nu ropar sängen att de är sovdags så man orkar ta
sig upp till tåget som går tjugo i sju imorn.

Fille fyller 8år på sönda så har lite ångest över att jag inte är hemma då
men får gottgöra han med en massa fina presenter istället:P

gonna miss you when im gone;)


Kommentarer
Postat av: soffan

EMELIE !! SNYGGBILD DIN JÄKEL =) den visar mitt rätta jag ;)

2008-07-26 @ 09:54:47
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0