Better in time

Exakt två veckor kvar idag tills vi drar till cypern=) längar svin mkt bara för att jag vet
att vi kommer ha så jävla kul där med allt nytt folk och alla roadtrips;)
De enda dåliga med att de snart är augusti är väl att de snart är dags att återvända
till göteborg igen vilket känns piss:/  Hoppas verkligen de här sista året går fort så
man slipper denna ständiga ångest när man ska åka tillbaks dit varenda gång!
Men som tur är kommer nog sofie ner till mig och håller mig sällskap ett tag
så det blir nog kanon tror jag=)

Blir att åka tillbaks till piteå på lörda igen ska bli svin kul ser verkligen fram emot
att åka dit och umgås med mina vänner. Är bara två veckor sen sist jag var där
med de spelar ingen roll är ändå alltid lika kul att åka dit:P Sen när jag kommer
hem är det mindre än en vecka kvar tills vi åker till cypern, snacka om att
fjärilarna kom i magen när jag tänkte på de:P Tror jag har börjat få lite
resfeber nu:)

Blir att åka till London i början av oktober med klassen också på modevecka
vilket jag tror blir svin kul om jag ska vara ärlig=) Eller hoppas jag iaf?
You never know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0