Bilbingo;)

Har inte hänt så mkt på senaste mer än att jobbandet bara fortsätter:/ Känner mig lite småless så behöver nog en break snart känner jag och sen efter den kan jag återgå igen. Nu länktar jag efter en solig och avkopplande semester;)

Blev lite bilbingo med marre och annika igår efter att jag slutat, skulle inte följa med men tänkte att de hade ju varit kul så jag gjorde det och köpte mina spelbrickor för 120spänn vilket slöseri tänkte jag. Ett tag senare sitter jag där med ett nummer i från fullt hus och väntar på sista nummret som jag aldrig trodde skulle komma men där kom den så vi tutade och jag var den enda som hade bingo så vann 2000spänn det var inte illa de;) Fortsatte att spela och ett tag senare är jag ett nummer ifrån igen, tänkte nää de här kommer aldrig gå har ju redan vunnit en gång men hör med häpnad där kom nummret och jag var den enda som hade bingo så vann yttligare 3605kr så med andra ord så tjänade jag typ 5500kr på att följa med och spela bingo igår så känner mig lite nöjd för annars brukar jag aldrig vinna;):D
For upp på toppstugan efter de med elin och sofie och käkade lite våfflor sen hem till mig och kollade en film men vi ides inte kolla hela så gick och la oss istället, jag och min trogna sovkompis;) Ska kila och duscha av lite grillukt nu för det stinker verkligen här sen får vi se vad som händer om jag ens ids göra nå mer idag ska ju jobba imorn plus att jag har körskola före. SES=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0