I augusti gäller det=)

Tjo finns inte så mkt nytt att berätta för tillfället om jag ska vara ärlig:/
Bara jobbar som vanligt och försöker umgås lite med folk när jag får tid över.
Imorn blir de iaf marknaden en sväng på dagen, hinner inte ngn av dom andra
dagarna tror jag för att jag jobbar så får bli en sväng imorn. Nästa vecka däremot
sticker jag till pite och blir där några dagar eller kanske till och med en vecka eller
mer det vet man aldrig det återstår att se så det ska faktiskt bli jätte kul=)

Men då finns de ju en sak som slår de mesta just nu, 4 augusti sticker vi mest
troligt till cypern enligt planerna så förhoppningsvis blir de så, fyfan va najs det 
ska bli med massa sol,värme,bad och paaarty längar som en galning är typ
5 veckor kvar dit så än hinner man jobba lite och tjäna yttligare lite pengar.
Nä nu har jag delat med mig av de senaste ifrån mig iaf, nu sängen och sova
så man orkar upp till marknaden imorn och sen jobb:(
Go natt;)

Kommentarer
Postat av: sissi

vem ska du utomlands med?

2008-06-27 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0