Jobb, jobb och jobb.

Har fasen blivit dålig på det här med att uppdatera på sistone måste jag erkänna men helt ärligt har jag inte haft tid att sitta på datorn har jobbat och jobbat så har inte funnits så mycket tid till att loda här;) Har redan hunnit jobba i snart fem veckor varav två av dom var praktik. Idag är jag iaf ledig sen jobbat jag måndag till torsda och är ledig freda och lörda så de ska bli skönt känner verkligen att jag behöver vara lite ledig nu men ändå vill jag jobba så jag får ihop lite cash till utlandsresan;) Ikväll blir de att umgås med soffan iaf får se vad vi hittar på men något blir de iaf;D

Har hunnit gå balen med jonas också var väl rätt trevligt ändå fast det var rätt tråkigt där på kvällen, var sån dålig stämning:/ Nånå var ju iaf roligt att gå in där bland allt folk=)

Idag flyttar även svikartommy till kiruna inte för att det är så långt dit men iaf, känns lite tråkigt:/  Fast i själva verket är det jag som svikit alla andra här före men men vad ska man göra? Ni vet ju att jag inte gillar göteborg så speciellt mkt så hade gärna bott här istället men känns så ovärt att hoppa av nu när det är ett år kvar har ju trotts allt redan fixat ett år.

Ska kila och avsluta min morotskaka med lite glasyr nu tror den blir riktigt god;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0