Trött:/

Jobbat hela helgen, slutade sju i lördas tänkte att jag skulle åka till kiruna en sväng så snabbade mig som tusan och for till tågstation och där stog jag men inget tåg kom. Blev less så for hem och bara tog de lugnt, var helt slut efter dagen med allt folk man blir ju nästan folkskygg efter sånna dagar. Halv tio blev de iaf kiruna med martin fast med bil, ringde anna så hon hakade också på. Kom dit strax före elva, gick in på området där sofie mötte mig och sen ids jag inte berätta nå mera mer än att jag och stina kom tillbaks till yellow house vid halv sju på morgonen vart vi skulle sova med sofie som redan sovit ett tag. Steg upp elva dagen efter för att vi var tvungen att checka ut tolv så blev inte många timmars sömn för oss den natten så snacka om att jag var trött. Kom hem vid halv fyra igår och då var det bara att åka och jobba direkt fast jag mådde som en räka:/ och sen hem och sova kvart över elva när jag äntligen kom hem därifrån.

Idag blir det bara att ta de lugnt är fortfarande svin trött, ska träffa sofie senare ikväll så det blir nog bra=)
Sönda blir det till pite typ en vecka och hälsa på mina homies, ska bli skit kul har inte träffat dom på så länge nu!
Och om drygt fyra veckor blir de ayia napa i två veckor med soffan=)

Nu ska jag vila ett tag tror jag sen äta och sen umgås=) Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0