Gbg imorn

Helgen har bestått av ganska roliga saker ändå måste jag erkänna:P Igår blev det att fara ut och köra skoter med stina, sofie, bella, emil och sofia for till stenbron, sen bistron och efter de after ski var faktiskt ganska kulit fast skita kallt höll på att frysa ihjäl:/ Var så kallt så nu har jag massa runda röda ringar på mina kinder för att jag har förfrusit mig. For iaf och kikade film senare på kvällen med massa trevligt folk blev bee movie  var ganska bra ändå även om jag hade svårt att hålla mig vaken kände mig ganska sliten efter dagen;P

Idag har jag varit hos mammas kusin och kollat på deras lilla flicka cornelia hur gullig som helst:P Sen blev det Linas med martin och käkade och sen bara strosat runt lite.

Nu tutar tommy så nu måste jag dra, tjing:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0