Glömt nyckeln i gve!

ck in Gothenburg now kom på måndakväll. Dagen började rätt bra ändå gick upp och käkade lite frukost och kikade tv ett tag, forr till mommo och fikade lite och pratade sen hem och packa klart de sista och käka middag.  Det var då det blev stressigt ipoden tjaffsade, telefonen ringde, klockan var mkt och jag hade ännu inte ätit klart. Nå väl kom mig iaf till flygplatsen och i sista sekund dessutom kom 15min före planet skulle gå så fick snabba mig att checka in mitt bagage och snabba mig ombord eftersom att alla redan gått på planet. Sitter iaf på planet och den hade startat å allt då jag kommer på att jag glömt nyckeln till lägenheten snacka om panik. Fick sova hos Birgitt till tisda iaf och som tur var fick jag tag på en extra nyckel som fanns! Så nu är jag tillbaks i lägenheten igen.

Imorn är jag då minsan ledig, skönt:) Ska sova ut ordentligt nu för det har jag inte gjort på skit länge sen bär det av ut på stan och kika efter lite presenter och inhandla lite andra saker.

Påsklov om ca två veckor gud så skönt det ska bli ska försöka åka upp på dundret några dagar om det är fint väder, köra lite skoter, umgås med mina vänner och de viktigaste och bästa vi ska boka utlandsresa, me and the girls ska bli skit kul så nu längtar jag verkligen till sommaren=)
Ska gå och blanda lite pärondryck nu, lägga mig i sägen och glo tv och sen sova är jätte trött. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0