I brist på annat att göra!

Öppna din telefonbok i mobilen...


Har du kysst nummer 7?
Andre Larsson, nix det har jag inte.

Brukar du vara med nummer 19?
Anton Israelsson, förut men inte nå mer tyvärr:/

Gillar du nummer 25?
Daniel Bjurh, som vän men inte mer är annas pojkvän ju.

Är nummer 3 din bästis?

Amanda Karlsson näpp inte det!

Är nummer 18 en sötnos?
Ante Hällgren, min bror så klart han är söt han brås ju på mig eller kanske jag på han rättaresagt;)

Är 6 en person du hatar?
Andreas Kuhmunen, nej nej inte det.

Älskar du nummer 16 ?

Annelie Tottie, älskar och älskar som kompis ja.

Är nummer 22 bäst?
Numret till våran bil, klart den är bäst den är ju rosa=)

Var du med nummer 23 idag?
Jonas Larsson, det var jag inte är 160 mil bort.

Går nummer 5 i samma klass som dig?
Amanda Matti, nope.

Har nummer 30 en likadan mobil som dig?
Charlotte Engström, nix det har hon inte.

Är sista numret sämst?
Wille Lagerwall, nope sämst är han då inte.

Är nummer 38 äcklig?

Danne Grandin, nooway he is king:P

Skulle du vilja hångla med nummer 56?
Emma Johansson, nää.

Är nummer 62 en tönt?
Farre, nej tönt är han inte snarare cooling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0