Ibland önskar jag att jag gjort saker annorlunda!

1 år sedan du lämnade oss idag gumman:/ Känns helt sjukt att det redan har gått ett år, ett helt år utan dig. Hade allt gått som det skulle att vi skulle ha haft roligt hela kvällen istället för bara halva så hade vi nog suttit och skrattat åt allt tokigt vi gjort idag istället. Känns konstigt när man tänker på att för ett år sen igår så satt du och jag på tåget påväg till kiruna för att spendera en liten del av vårat sportlov. Tiden är så konstig ibland för på ett sätt känns det som att det är så himla himla länge sen jag såg dig och på ett annat inte. En sak är då säker, jag saknar dig precis varendaste dag, alla 365 dagar om året, varenda minut och varendaste sekund. Året har varit så tufft utan dig ska jag tala om vissa dagar har jag bara kännt mig så nere och så orklös men jag har fixat det tack vare allt stöd från alla nära och kära och det är jag er evigt tacksamma för: ) Tack!

Saknar dig så oerhört mkt Hanna hade gjort allt för att fått spenderat mer tid tillsammans med dig! Älskar dig det vet du♥

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0