När ska oturen börja vänta?

När ska oturen börja vända? Nu har det varit så mkt under det senaste året så jag håller på att bli gråhårig nu är jag så grymt jävla less kan det aldrig ta slut någongång? Först allt med dig Hanna, har varit och är fortfarande så otroligt jobbiga perioder då varendaste liten tanke är på dig och absolut ingen annan. Satt och kollade på korten som jag har på dig och mig på mitt databord som jag brukar göra, kan fortfarande inte förstå att jag aldrig mer ska få se dig igen det finns inte i min värld än. Känns så hemskt att ibland när jag kollar på vissa kort är det som att korten blivit blekta, att du blekts ut vet inte om det är för att jag innerstinne vet att du är borta och att det därför blir så att jag bara inbillar mig eller vad det kan bero på? Vill bara spola tillbaks tiden och gjort allt på ett helt annat sätt för jag klarar inte av att varenda gång känna som att någon hugger mig i bröstet gång på gång så fort jag får alla flashback och tänker tillbaks på allt! Gud du ska veta hur himla otroligt mycket jag saknar dig gumman går inte att beskriva med ord. Men jag vet att du innerstinne vet hur himla mycket jag saknar dig och hur himla mycket jag tänker på dig!
Nä nog pratat om det just nu blir bara ännu mer ledsen sitter redan här med deppmusik och tårar fulla ögonen:/

Vill bara att oturen ska ta slut nu! Att turen ska börja komma tillbaks så man får hoppet tillbaka!
Snälla orkar verkligen inte med fler tråkigheter just nu!

Miss you guys♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0