Solen;)

Har blivit hurtig nu under dom senaste dagarna har varit på dundret varenda dag, härligt som tusan=) sen nu när det varit så kanon väder också så kan de inte bli så mkt bättre än att vara ute i solen och få lite färg på kinderna. 
Blir nog dundret imorn med med Annelie som vanligt eller så blir det ut och köra skoter vi får se vad det blir, men ut i solen ska jag då iaf om de nu är sol då förstås. 

Var hos marre igår i sju timmar och bara satt och surrade och fikade, lika trevligt som alltid annars;) 
Nu blir de att åka till Bj på ett tag och göra ngt med vad vet jag inte men ngt måste vi iaf göra har varit nog slö nu så nu måste lite energi göras av med på ngt sätt.

Gbg nästa måndag längtar verkligen inte om jag ska vara ärlig fast de gör jag aldrig annars heller så det är inte ovanligt att jag inte längtar dit. Fast tiden går fort är bara 6 veckor kvar när jag åker tillbaks dit sen är det hemfärd vilket innebär sommarlov men även sommarjobb:/  Plus att nästa gång jag kommer hem så är jag nybliven 18åring då kan ni ju försöka skicka ut oss men det blir nog inte så lätt;) Ska bli så skönt att slippa alla som tror att dom är polis och tror sig bestämma över folk, fattar inte ens hur ni orkar bry er i vad vi andra gör och håller på och lägga er i vårat? Sköt erat eget! Nä ska inte hålla på att sura har bättre saker för mig ska fara iväg nu tex.:P Vi ses

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-23 @ 18:59:13
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0