Sommar sommar sommaar

Sådär nu har jag också fixat klänning känns jätte skönt att det är bortgjort nu plus att jag har skor och mest troligt smycken också=) Så nu äre bara att invänta dagen!

Snart hemresa igen för att ha påsklov ska bli så skönt att ha lov samtidigt som er där hemma så man har ledigt samtidigt och har tid att umgås. Nu börjar våran resa sakta men säkert också att närma sig mer och mer för varje dag som går gud så jag längtar vill bara att det ska bli sommar nu;) Tror de kommer bli toppen att spendera tid tillsammans med er brudar i värmen och på beatchen!

58 dagar kvar till min 18års dag så de börjar också att närma sig=)
Nu är det duschen som gäller sen får vi se!

Kommentarer
Postat av: sissi

hallå, vad har du för klänning? ring mig va? ;)

2008-03-10 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0