Stan och universeum

Blev inte sån lång sovmorron idag ändå sov till halv tio tror jag det var och för då var jag pigg. Tog och duschade sen drog jag och philippa ut på dan och knallade runt i flera timmar på massor av nya affärer vi aldrig varit på förr.
For och käkade på donken och efter det for vi på universeum och kollade på lite apor, hajar, ormar, andra fiskar och massa massa annat:P For på stan igen efteråt och inhandlade lite mer saker sen for vi hem. Så dan var trevlig och väldigt lyckad ändå, tiden gick så fort.

Helgen blir det väl att mest ta de lugnt tror jag och kanske plugga lite ifall det är ngt som behöver göras annars vet jag inte om det händer så mkt annat, inget planerat iaf elr jaa kanske åka till emma imorn och spela lite tror jag det var med hon och mickan iaf så det kan nog bli kulit tror jag:)

Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder från idag:)
Lite fiskar:)
image31

Jag och Philippa i en sån där akvarietunnel, mysigt;)
image32

Vattenfall
image33

Ett litet moster som var på väg mot oss och trodde säkert att vi var mat men glaset tog emot, han krockade in i de;D haha
image36

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-03-06 @ 21:24:26
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0