Varför?:/

Det bara fortsätter och fortsätter när ska allt ta slut? Nu känner jag bara jaha vad kommer här näst?
Trodde de skulle ta slut nu men då kom det där fruktade samtalet igår, hörde inte att telefonen hade ringt var en massa missade samtal hemifrån, från marit, från mikaela och från ngn annan också fick panik så jag ringde mamma först och hon bad mig ringa marit, ringde marit och då säger hon nu är det tråkigheter igen. Neej tänkte jag vad är de nu som har hänt? Erock har dött:/ Tog inte in det jag bara är du seriös? Joo! Hela kroppen bara började skaka och göra ont, tårarna bara forsade kände mig så jävla hjälplös så det finns inte. Visste att du inte mådde så bra alla gånger men att det skulle gå så här långt det trodde jag aldrig. Orkar inte med det här längre alla i ens närhet bara försvinner en efter en hela tiden. Gjorde så ont när jag hörde vad som hänt, trodde inte det var sant. Har sån ångest nu över att jag inte hörde av mig lite oftare till dig och var lika duktig som du på att höra av mig till dig och att vi inte träffades lite oftare.

En sak är då säker jag kommer att sakna dig jätte mkt vilket jag redan gör, alla dina (Hojja) sms, alla dina samtal och allt annat. Var tvungen att förklara till dig att hojja säger man bara typ om man tex inte orkar åså för du sa det som hej. Kan inte låta bli att le när det kom ett sms där de stod, hojja vad gör du?:P Önskar att du hade pratat med någon istället så hade vi sluppit allt det hära! Du är inte ensam iaf du har Hanna där uppe som tar emot dig och kommer att ta hand om dig det lovar jag dig. Nu hoppas jag bara att du hjälper oss här speciellt dom som har det tyngst med att försöka få hopp om livet igen så att man kan känna glädje igen istället för att gå och fundera på vad som kommer att hända här näst!

Sov så gott lillevän tills vi ses igen, kmr aldrig glömma dig!♥

Jag och Erock i höstas;)
image41

Erock hemma hos Emma.
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0