Veckan som gått.

Hm ska försöka komma ihåg vad jag har gjort dom senaste dagarna nu.
Torsda var jag och sofie och solade sen for vi på stan och senare på kvällen blev de en prommis ner till gällivare gick förbi stina en sväng innan vi fortsatte runt lite i gve sen tillbaks till mbgt.

Freda var vi och pressade solarie igen sen till föredetta hot stuff kan inte komma på vad de nya namnet är med sofie blev en skit snygg tatuering på handleden måste erkänna att jag känner mig lite avis, vill också ha en tatuering nu men måste bara komma på hur den ska se ut först. Lite av kvällen spenderades hos sissi med tjejmidda sen blev de lite lets dance innan vi drog vidare ut. Hade rätt trevligt ändå:)

Idag spenderades dagen med martin och anna for till lule över dan och skulle handla lite men blev inte så mkt för min del som vanligt bara ett linne och en parfym. Sen till marit och fikade och surrade!

Imorn är det åter till göteborg som vanligt så vill jag inte åka men men vad ska man göra?
6 veckor sen hem igen då äre sommarlov och fest för då har jag ju blivit 18;D

Ska kila och kika en film nu, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0