1 dag kvar nu=)

Var på liseberg i söndags med mamma,filip och anna åkte inte så mkt kände mig inte så sugen men 2 blev det iaf. Fick med oss ett ursnyggt kort också från flume ride;) Under den tiden då vi var där på liseberg hann en mås skita mamma i skallen fyfasen vad vi skrattade såg så sjukt roligt ut, där stog jag och försöka torka bort det mesta med en servett.
Kvällen spenderade vi hos Farre med lite film och prat om allt möjlig. Gick till bussen där vid halv två på natten eller något sånt och när vi går efter en skit äcklig stig som han kallade våldtäcksstigen så hoppar han mitt i allt framför oss blev skit rädda och började skrika av ren reaktion haha;) Kom iaf tillslut till bussen och var hemma vid två!

Idag for anna hem:/ lite tråkigt men jag överlever kommer ju hem till helgen ska bli sjukt skönt=) Kanske får med mig en leopard geko och två små vatten sköldpaddor hem också. Filip ska ha ödlan och jag och jonas ska kanske köpa sköldpaddor som vi ska ha hemma hos han haha=) blir väl en sune och en doris?:P vi får se!

Glöm inte bort morgondagen då fyller jag ju faktiskt år;) Tråkigt att inte vara hemma på sin födelsedag men men kommer ju hem till helgen så får vänta ngn dag med att bli firad hemma.

Ska kila nu och fixa lite slingor på Fille men vi ses=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0