Helgen

Oj nu är de länge sen jag har uppdaterat här så tänkte ta mig lite tid till att uppdatera lite iaf. Har kommit hem för en vecka sen iaf, har haft folk på kalas här en dag när jag fyllt år;) Varit med lite kompisar, varit i luleå och sen mest bara tagit de lugnt åså. Har hunnit jobba lite också och tjänat lite cash plus att jag varit på olles i helgen och käkat med massa folk och efter det blev de krogen. Så lite har jag iaf hunnit med iaf=) Imorn blir det att jobba hela dagen från 16-22 men de blir nog bra och onsda ska jag och käka lunch med anna och efter det en heldag med bara sissi;) 

Har praktik också från och med nästa vecka och två veckor framåt;) Sen blir det återigen jobb, jobb och ännu mera jobb men ska inte klaga får ju pengar plus att jag trivs så jädra mkt bättre nu än innan. Nä nu vet inte så mkt mer just nu mer än att det är himladens skönt att vara hemma även under dessa väderomständigheter:P

Lite pixs från helgen=)
image59
image60
image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0