Kaos

Idag blire det Ikea med annapanna ska dit och knalla runt och har vi tur så kanske vi hittar vi något. Tog det bara mest lungt igår gick på stan ett tag och handlade mat och lite andra saker. For hem och färgade hennes hår vilket slutade i kaos, hon skulle skölja ur den lila slingan jag gjort på henne då färger rinner ner i hennes ansikte och fastnar där så hon fick massa lila streck i ansiktet haha;) Fick skrattanfall och bara satt och skratta åt henne och där står hon helt förskräck i duschen och försöker gnugga bort färgen. Återigen får vi problem, vattnet vela inte rinna ner i avloppet så där står jag med en plasthandske och gräver i avloppet. Blev översvämning på hela toagolvet för att jag råkade göra ngt konstigt med avloppet så var bara att ställa sig där och skura efteråt. När hon väl fått bort all färg från ansiktet så ser vi att det fastnat färg i badkaret och i duschslangen, försökte gnugga bort det med men det försvann inte från duschslangen så nu har jag en lila duschslang istället för vit;) Gjorde iaf kycklingsallad efteråt och misslyckades med makaronerna som blev överkokta men det gick ändå att äta för så överkokta hade dom inte hunnit bli. Åt fruktsallad till efterätt var jätte gott och senare på kvällen ost och saltiner;D

Nä nu ska jag kila ska åka strax och jag måste hinna duscha före:P Vi ses

Glöm inte onsda nästa vecka för då blir ju någon lite äldre;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0