Ullared

Har varit i ullared med anna, malin och robin idag:) for 8 i morse så var något trött när jag skulle kliva upp men de gick det med blir nog bara en tidig kväll idag skulle jag tro. Strosade runt där i ngn timme, hittade lite saker till lägenheten och lite andra småsaker.  Kom hem för ett tag sen så har varit i farten hela dagen.

Imorn kommer min kära mamma och min lillebror ska bli kul att se dom igen;) Blir liseberg med dom och anna när dom lämnat sina väskor och ätit lite. Återstår att se vad jag kommer våga åka och om jag kommer våga åka överhuvudtaget? har blivit lite feg;) Måste fixa lite plugg imorn också:/

Ska kila nu men vi ses om en vecka då jag är back at home=)
Glöm inte onsda;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0