Allmänt

Nu har jag verkligen varit svin dålig på att uppdatera här:/
Som sagt så kommer det perioder då och då när man blir
less på datorn. Har inte suttit vid datorn ett skit på senaste
nästan bara några korta svängar här och där.

Lovet var väl hyffsat bra ändå måste jag säga har både hunnit
träffa emma och linn som också har kommit hem för att hälsa på.
Så har umgåts ganska mycket med linn och sissi vilket har varit
hur trevligt som helst. Halloween spenderades först hemma hos
mig på lördan och sedan drog vi ut på harrys/björnis. Var jätte
mycket folk men trevligare är väl bara de.

Nu har praktiken börjat igen, från och med i måndags förra veckan.
Går väl bra där men känner att jag har tappat gnistan lite så känner
mig allmänt less på allt som har med skola att göra:/

Fick skolfotona idag också, blev inte som jag hade tänkt mig men det
blir det väl aldrig egentligen om man tänker efter! Men dom duger..

Ska fortsätta ligga i soffan nu och tycka synd om mig själv för att jag har
kramper i magen;) hastalavista

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!

hej pillan, kan jag få ett foto av dig? ;) vore verkligen super snällt ;) flirt, flirt

2008-11-10 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0