Med dom bästa;)

Helgen har delats med dom som betyder mest=) har verkligen
haft jätte kul. Fredag var vi hos emma och käkade lite, spelade den
elaka versionen av sanning och konsekvens;) kulit. Sen drog vi på
krogen, manuella och sen hem och sov. Lörda skulle jag till enberg 
så tog med mig sofie och mallan dit så spelade lite sanning och
konsekvens där med, drack lite och sen bar det av till nex. Kvällen
slutade med att vi somnade med jackorna på i enbergs säng, vaknade
och såg att jag fortfarande hade jackan och halsduken på så tog av mig
dom innan jag fortsatte sova. Söndagskvällen spenaderades med sissi
och julle innan jag for vidare på hemligt uppdrag;)

Tatueringen gjorde jag också klar i lördags, känns skönt att den äntligen
är färdig;) nu återstår att se vart nästa blir och vad det blir?

Min tatuering, dock kanske inte den bästa bilden!

Kommentarer
Postat av: sissan

very nice baby :)

2008-11-18 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0