Sönda= Mamma och lillebror<3

Har haft klipp och färg modell både idag och igår i skolan. Har gått
bättre än förväntat faktiskt;) idag fick jag till å med jätte mkt beröm
vilket inte är helt fel att få ibland. Känner mig lite som en mallgroda
men det måste man väl få vara ibland:)

Imorn blir de iaf ikea i kållered med mallan;) så blir väl att springa runt
där ett tag innan det blir att åka hem och baka lite lussebullar och städa
lite eftersom att på sönda kommer min kära mamma och min lillebror
på besök en vecka vilket ska bli skit kul. Blir att handla julklappar, gå
på julmarknaden på liseberg och bara umgås under den veckan sen
får dom nog sitta modell åt mig nästa vecka. Inte helt fel med gratis färg
och klippning nog för att dom får klippningen gratis men färgen betalar
ju skolan iaf. Sen när dom åker är jag bara här typ en vecka till innan
jag också kommer hem till ett julpyntat hus, till min stora varma säng,
till min kära familj och mina underbara vänner förstås.

Ska gå och borsta gaddarna nu och göra mig klar för sängen, sen väntar jag
på ett samtal eller faktiskt två sen blir de sova så man orkar med dagen imorn!

Tjaao


Kommentarer
Postat av: Anonym

har försökt få tag på dig hela dagen utan lyckat resultat ;P nånå vi hörs

2008-11-29 @ 18:31:40
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste läsa upp hela kommentaren för dig förresten, det var helt sjukt =)

2008-11-29 @ 18:32:08
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0