Ullared

Började dagen med att försöka stiga upp, väluppstigen och klar åker jag till
centralen där jessica, daniel och peter väntar på mig. Dagens planer var att
åka till ullared och kolla lite julklappar och massa andra bra att ha saker. Kom
dit en timme senare, är knöckat med folk och kundvagnar överallt så var bara att
kringla sig igenom hela folkmassan för att komma förbi. Gick runt där i ca 4 timmar
sen blev vi less så vi betalade och gissa vad allt mitt kostade? ca1300kr höll på att
svimma men men så går det när man är på ett sånt stort varuhus och hittar de ena
med det tredje:P Käkade lite mat innan vi började bege oss hemmåt igen. Tror vi
hade hunnit köra i 15 minuter då vi kommer till en skarp kurva och får möte av en
långtradare. Fick världens sladd på bilen och höll på att frontalkrocka med långtradaren
men jessica hann få kontroll på bilen i sista sekund, fick panik och började tok gråta
trodde verkligen de skulle smälla och då hade vi med säkerhet varit döda:/ Skakade
och fick panik så vi stannade bilen och gick ut och tog luft och bara försökte lunga
ner oss lite från chocken. Tackar änglarna där uppe att det gick så bra som de gick!

Har nyss hem så tänkte slänga mig i duschen, packa upp mina saker och sen bara
chilla framför tvn och gå och lägga mig tidigt idag!

C ya fooks;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud har du hållt på att dö, hade dött om du dog! dedär lät dumt men du fattar <3 love

2008-11-29 @ 18:36:21
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0