Flygförseningar

Är tillbaks i göteborg nu igen. Kom igår kväll och som vanligt så är alltid
flygen försenade snacka om att jag är less på de nu så kom först hem
vid ett tiden på natten vilket resulterade i att jag var dödligt trött imorse:/
Har varit och fixat till mina naglar idag så nu är dom turkosa istället för
rosa;) Sen har jag bara legat hemma framför tvn under täcket med en kopp
tv för att jag frysit så mycket men det var skönt de med.

London nästa vecka sen blir det hemfärd igen=) har redan hemlängtan och
jag har bara hunnit vara här en dag än. Hoppas dom här två veckorna går fort!!

Tatueringsdax när jag kommer hem också vilket jag ser framemot;)

Ska kila och bädda ner mig under täcket igen, tjaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0