Grundläggande observationer

Hade prov idag i grundläggande observationer och skojar inte när jag
säger att provet säkert var 20 sidor om inte mer. Gick väl hyffsat bra ändå
tycker jag fast ska inte svära ed på det eftersom att skenet alltid brukar
bedra. Gick till våran salong efteråt som inte riktigt är färdigbyggd än men
jag tror det blir riktigt bra när de väl är klart där och vi får börja jobba;)
Hade färgkurs med schwarzkopf också vilket var mindre kul bara för att
det tog sån tid:/

Hade skolfoto idag också och jag säger då bara det fåfängare klass går
det inte att få tag på;) haha... Tog en gruppbild med sirben and jesgud också
som kommer bli riktigt het tror jag=) längtar tills korten kommer nu och håller
tummen att jag blev bra på de enskilda!

Måste fixa lite mat och sen hade jag tänkt plugga men vi hores:P

Så här snygg är jag idag;)


Kommentarer
Postat av: sissi

sirben och jesgud?

2008-10-13 @ 23:24:47
Postat av: Anonym

Haha siri och jessica;)

2008-10-14 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0