Lovet

Då var man hemma igen då, känns helt underbart att träffa alla igen
och bara få vara hemma och sen sova i min egna säng;)
Nu har halva lovet redan gått men jag har hunnit med mkt ska jag
allt säga och fort har tiden gått också vilket är lite mindre bra:/
 
Igår började dagen med att jag och limpan stack på coop och handlade
lite färg, for hem till hennes fammo och färgade hennes hår och sen klippte
jag henne, sissi kom ett tag senare så färgade hennes hår också. For till
sissi ett tag senare satt där och surrade jag, sissi, linn och sandra, beställde
mat i från dannes och sen senare på kvällen  spelade vi alias hos sandra,
var jag hon, sissi, julle, stina, bella, linn och sanja som spelade:) var riktigt
roligt de där spelet och speciellt när jag och sissi vann;)

Svin kassa bilder men man ser lite iaf=)
 

Kommentarer
Postat av: saaaaaandra

oj jag märkte inte ens att du fotade :D

2008-10-31 @ 13:19:43
Postat av: emlan

haha jag är allt lite lurig;)

2008-10-31 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0