Mjouk och jooorgob

Idag är det en sån där solig och rätt varm dag här i göteborg. Men vissa
av dom här dagarna blir man bara deprimerad istället för glad. Och idag
är en sån dag när jag känner att jag inte riktigt kan glädjas åt att solen
lyser och se människor springa runt och vara glada. Annledning till det
här är att en viss person saknas så sjukt mycket. Hade bara velat att du
var här nu och att du fick se det vackra vädret här nerifrån istället för
däruppifrån himelen. Saknar dig så himla himla mycket just nu Hanna
så du förstår inte?! Hade gjort allt för att du skulle varit här nu och för
att du skulle fått se de fina vädret och bara vara som du brukade.
Nä nog pratat om de, har iaf fått ut lite nu. Blir bara ännu mer deprimerad 
och ledsen annars om jag fortsätter att gräva ner mig i allt det här!

Har inte hunnit med så mkt idag ändå bara varit i skolan sen umgåts
med jessica ett tag och sen när jag kom hem satte jag igång att stryka
gardiner och hänga upp dom=) Har ju nämligen köpt nya! Sen gjorde
jag små baguetter i ugnen och satt och åt dom och drack juice ute på
balkongen, myys=) Ska tvätta lite senare idag plus att jag måste fixa lite
mat men det orkar jag inte ta itu med just nu!!!

Ska kila och göra lite vettigare saker nu, tjaao!

     
Påväg från bussen hem,  Från min balkong, Min macka och min juice, Åsså snyggis jessie;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0