Osocial

Blir ingen 50 tals fest för min del idag:/ Orkar verkligen inte börja åka
till partille och vara bland massa människor just nu, vill bara ta de lugnt.
Har inte känt mig social för fem öre ihelg och inte taggad alls att göra
något speciellt. Men det är väl så det är ibland!

Kikade förresten "Made of honor" igår när jag kom hem och den var
faktiskt riktigt bra så kanske kollar den en andra gång för som sagt
så var jag ganska trött igår, halvsov där imellan tror jag:P Slutade
med att jag gick och la mig kvart över fyra vilket blev lite sentare än
jag hade tänkt mig. Nu ska jag bara ta de lugnt framför tvn och det
blir nog inte att göra så mycket mer idag, blir nog kanske sängen tidigt
till och med. Vill bara att dom här 11 dagarna ska ta slut nu så jag kan
få åka hem någongång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0