Snodd av sofie i brist på annat att göra!;)

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Sweet;)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nu har vintern kommit!:D

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Orkar inte ta det nu.. Kan ta de imorn typ. Puss älsk

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Åh jag funderar på att bli mörkhårig, ska jag de?:P

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nejdå det ska du inte göra! Vad gör du annars då?:)

Hur tackar du för maten?
Haha ja;) vart såg du mig?;)

Vad säger du åt din lärare om du får tillbaks ett prov med ett IG?
Med vad?;)

Vad hade du sagt om du öppnade dörren och där stod en sprillans BMW?
Gick resan bra?;)

Vilka ord skulle du säga till David Backhem om du träffade honom?
Det trodde jag inte heller charmtroll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0