Tatueringar för hela slanten

Då har både jag, sissi och linn tatuerat oss igår;) Var en riktigt trevlig dag
igår. Började med att käka lunch på kina med sissi, linn, sandra, stina och
julle sen gick vi på stan ett tag och kollade runt, gick förbi sissis syrra och
hälsade på, for på dollar store och handlade massa smaskigt, for hem till
sissi och ett tag senare var det tatueringsdax. Ljuger om jag säger att det inte
gjorde ont för det gjorde det imellan åt. Min tatuering hann inte bli färdig
igår så ska fortsätta nu till veckan och göra klart det sista=)

Fick sovsällskap igår också av sissi och linn, kollade två filmer och käkade massa
chips och godis och drack cola=) Gick och la oss, legade och pratade ett tag och bara
sjukade oss;) Släckte lampan vid kvart i 6 i morse tror jag det var!

Ska gå och duscha nu och försöka hitta något som man kan ha på sig ikväll?!

     

Lite pix från när sissi och linn fick sina tatueringar, min kommer senare när den är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0