Utekväll njaae hemkväll!

Då var de helg igen då. Började först klockan två idag så tog mig en
rejäl sovmorron till tolv, käkade lite frukost och duschade innan jag begav
mig till skolan. Klippte malin och efteråt satt jag bara i skolan och försökte
fördriva lite tid medans jag väntade på att jessica skulle blir klar.

Tanken var att jag skulle ut idag med jessica och gia men blev inte riktigt
som planerat. For till mig efter skolan och fixade lite grejer innan vi for vidare
till jessica. Åt lite mat och fixade oss där, åkte in till stan och stället vi skulle
till var det svin lång kö till så vi drog till ett annat stället där det verkligen söög:/
Gick tillbaks till det första stället ett tag senare men när vi väl skulle gå in så
ångrade vi oss, hade tappat lusten totalt:/ vela bara hem och ta de lugnt framför
en film och sen sova så nu är jag hemma=) For på donken innan vi drog hem
var gott med lite mat även om hamburgaren smakade skit för det mesta:/

Imorn är de fest i partille med 50 tals tema så det blir trevligt, hoppas bara
man är mer taggad då:P Har inte bestämt mig än ifall jag ska åka eller inte
men garanterat så blir det säkert att åka dig ett tag iaf.

London nästa vecka sen efter de är det äntligen hemfärd igen vilket känns
helt underbart vill verkligen bara hem till mina nära och kära nu.
Saknar er jätte mycket men nu är de inte länge kvar så det ska nog gå bra!

Ska gå och lägga mig och kolla en film nu sen sååva=) vi höres och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0