Back in gälkatown=)

Då har man varit hemma i en vecka nu då. Har inte gjort så mycket
varit på praktiken och umgåts med lite folk=) Skönt att vara hemma
igen men känns ändå som att man inte riktigt hinner landa här innan
man ska åka tillbaks igen vilket är lite tråkigt. 

Åker iaf tillbaks till göteborg på sönda men kommer tillbaks igen om
typ tre veckor då det är lov=) Men före det ska jag hinna åka till
London och ha utbildning och sen komma tillbaks till göteborg
för att vara där fyra dagar innan jag åker hem igen. 

Nu ska jag kila och pyssla med lite annat men vi ses ju?;) 

Kommentarer
Postat av: sissi

det är bra att någon vill hänga på :) och glad att det var du min sköna :)

2008-10-01 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0