Bullar

Då har redan halva helgen gått och vad har man gjort för vettigt?
Började 9 igår så färgade jessies hår sen drog jag, jessie och siri
till wallgatan och fikade. Gick runt och strosade på stan i väntan på
att malin skulle sluta. Tillslut så kom hon iaf, drog och handlade våra
ingredienser till bullarna plus att vi bestämde oss för att göra tacopaj:P
Kom hem till henne men vi båda var så trötta så tog ett tag innan vi hade
satt igång med maten och allt annat.

Siri ringde vid halv sju iaf och frågade om vi skulle med och spela biljard
med henne och niklas så vi drog dit och helt ärligt, jag söög:/ 
men det var första gången jag spelade så man måste ju få vara dålig
innan man lär sig och blir bättre:P

Kvällen slutade med att jag och mallan kollade fåret shaun och sen 
singelmammor;) haha... så blev inte en sån lång kväll igår!
Fick även lila tops av malin igår vet att ni tänker att de inte är ngn
big deal med det är det faktiskt om ni hade hört våra diskutioner tidigare;)

Nu blir det snart sängen och sova om jag ska vara ärlig, börjar känna
mig rätt trött och sliten nu har ju ändå varit i farten rätt mkt idag! 
Så nu avvecklar jag mig;) ses 

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0