Home on tuesday;)

Då var de återigen helg igen;) Inget planerat idag blir nog bara att vara
hemma med matilda och ta de lugnt men det är skönt de med.
Imorn blir de att fara ut med malin, johan, anders, sandra och säkert fler
och dricka lite öl/cider någon stans så de blir trevligt;)

Tisda blir de hemfärd vilket ska bli hur skönt som helst plus att jag får
ta på mig vinterjackan och all annan utrustning man behöver när det är
kallt ute vilket ska bli jätte varmt och skönt.

Var som sagt på manikyr efter skolan igår, blev supernöjd:) tänkte att
jag kunde dela med mig av en bild, men man ser inte lika bra på kortet hur de ser ut!


Kommentarer
Postat av: sissi

niice ;P

2008-09-19 @ 18:24:31
Postat av: soffan

sjuukt snyggt :D

2008-09-21 @ 11:28:44
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0