Kvällsfika med brudarna

Kommit hem ganska nyligt, blev att åka in till stan och ta en kvällsfika
med siri och jessica på evas paley. Drack lite varm choklad bara som
inte var varm utan ljummen vilket var till en stor besvikelse:/
Satt och surrade massa skit i väntan på att siri skulle komma, en timme
senare dyker hon upp så blev lite mer snack och sen drog vi vidare.
Åkte till hj brantingsplatsen och väntade med jessica på hennes buss,
satt bara där och flummade oss för att vi var så trötta så blev inte så mkt
vettigt sagt om jag ska vara ärlig. Satte mig på bussen hem och nu blir de
snart sängen så man orkar med skolan imorn. Kommer vara sjukt trött
imorn när klockan ringer om jag känner mig själv rätt men förhoppningsvis
går de bra att ta sig upp och pallra sig till skolan.

Nu ropar sängen efter mig så jag kilar nog dit;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0