Massage

Då har jag varit på massage idag då, var hur underbart som helst synd bara
att tiden går så fort när man ligger där och mår som bäst;) är väl så de ska vara!
Huvudvärken har förvånansvärt blivit lite bättre men än finns de lite som jag vill
få bort:/ kanske blir en till massage sen då med andra ord.

Imorn har vi som sagt egen hårvård ska bli så skönt att få håret fixat är så less
att gå och vara ful i håret och se ut som hej kom och hjälp mig:P Blir lite slingor
tror jag men vi får se?

Freda ska jag och mallan baka lite bullar;) så blir väl att smälla lite nybakta bullar
och kanske kika ngn film eller så. Sen ska vi på manikyr också fast vilken dag
vet vi inte än, men snart iaf. Tänkte dra till ullared också fast när de ska hinnas
med det får vi se, man måste nästan ha en hel dag att spela på när man ska åka dit.
Så vi har många planer nu framöver;) bara hoppas att vi hinner med allt som vi har tänkt
och att allt blir av också:)

Nu ska jag gå och sova hade jag tänkt så jag orkar med en lång dag i skolan imorn!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0